new-logo

Test: Reprezentarea grafică a funcției f: Ι→R,f(x)=ax+b, unde Ι⊂R este un interval

Pentru a afla cum să faci testul, înregistrează-te pe eduboom!

Înregistrează-te Ești înregistrat? Întră în cont »

Întrebările pe care le vei întâlni în test:

1
Dacă domeniul de definiție al unei funcții liniare este un interval mărginit de numere reale, atunci graficul funcției este un segment.
2
Pentru a reprezenta un punct de pe graficul funcției f:[3; +\infty )--> \mathbbR, f(x)=2x-1, putem înlocui variabila x cu 1.
3
Graficul funcției f:(-2;3)--> \mathbbR , f(x)=x+1, este:
4
Fie funcția f:\left [ 2;9 \right )--> \mathbbR, f(x)=2x+3 . Alege punctul care aparține graficului acestei funcții.
5
Pentru a reprezenta graficul funcțieif:\left ( -3; 5 \right )--> \mathbbR, f(x)=2x+1, vei calcula valorile funcției în...
6
  • Fie funcția f:D--> \mathbbR, f(x)=2x+1.
  • Pentru funcția dată, f(-1)=-1, f(0)=1 și f(2)=5, deci se pot reprezenta în sistemul cartezian xOy punctele A(-1; -1), B(0; 1) și C(2; 5).
  • Asociază elementele corespunzător:
7
Fie funcția f: D--> \mathbbR, f(x)=x+1 , al cărei grafic este segmentul închis \left [ AB \right ] , unde A(1;2) și B(5;6). Domeniul de definiție al funcției este :
  • Exprimă răspunsul printr-un interval de numere ( ex: (-1;2] ).
8
  • Fie f:D--> \mathbbR, f(x)=ax+b, cu a,b\in \mathbbR.
  • Asociază elementele corespunzător:
9
  • Privește cu atenție figura.
  • Segmentul roșu este graficul unei funcții care are domeniul de definiție intervalul ...
10
Asociază fiecărui grafic de funcție domeniul de definiție corespunzător:
11
  • Fiecare pereche de puncte reprezintă capetele  unui segment, iar segmentul respectiv este graficul unei funcții liniare definite pe un interval.
  • Conectează fiecare pereche de puncte cu funcția corespunzătoare ei.
12
Fie funcțiaf:\left ( -3; +\infty \right ), f(x)=-2x-4. Pentru a trasa graficul funcției, un elev trebuie să calculeze f(-5) și f(-3).
13
Fie funcția f:\left [1 ;\infty \right )--> \mathbbR, f(x)=ax+3. Dacă A(1;4) este punctul marginal al funcției, atunci a= ...
  • Exprimă răspunsul printr-un număr.
14
  • Fie funcția f:[-2; +\infty )--> \mathbbR, f(x)=\fracx-46.
  • Completează pentru a obține o propoziție adevărată, folosind doar numere scrise cu cifre, fără spații:
15
Se consideră funcția f:\left [ a; b \right ]--> \mathbbR, f(x)=-x+2 . Dacă graficul funcției este segmentul [AB] , unde A(a;3) și B(b;-7), atunci \left [ a;b \right ]=... Completează cu cifre.

Descrierea testului

Ești gata de o nouă aventură? Ai aici un test de algebră de clasa a VIII-a cu exerciții despre reprezentarea grafică a unei funcții liniare, când domeniul de definiție este un interval. De  ce spun eu aventură? Pentru că voi încerca să te pun în dificultate, și pentru asta am pregătit tot felul de exerciții cu funcții definite pe diferite tipuri de intervale, cu multe situații particulare la care trebuie să fii atent/ă. Dar știu că te vei descurca de minune, așa că... succes!

Pentru a comenta acest test, fii parte din eduboom!

Comentarii (0)
Contact cu eduboom
Contact cu eduboom